ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ρωσία: Εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα για την πτώση του Antonov

antonov1

Τα αίτια που οδήγησαν στην αεροπορική τραγωδία με το αεροσκάφος Αντόνοφ An-148 της Saratov Airlines το απόγευμα της Κυριακής αναζητούν οι ρωσικές αρχές, οι οποίες προς το παρόν αφήνουν ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα.
Το αεροπλάνο χάθηκε από τα ραντάρ λίγο μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο Ντομοντέτοβο Μόσχας με προορισμό την πόλη Ορσκ, ενώ, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από το υπουργείο Μεταφορών και οι 71 επιβαίνοντες ηλικίας από 5 έως 79 ετών, (65 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος) έχουν χάσει τη ζωή τους. Στους επιβάτες περιλαμβανόταν και ένα πεντάχρονο κορίτσι.
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν έδωσε άμεσα εντολή για διερεύνηση του δυστυχήματος. Σύμφωνα με τα ρωσικά μέσα, στις έρευνες παίρνει μέρος και η ρωσική αντιτρομοκρατική υπηρεσία, χωρίς όμως να έχουν προκύψει ενδείξεις για τρομοκρατία προς το παρόν.
Οι ειδικοί αναλύουν έναν από τους καταγραφείς πτήσης που εντοπίστηκε καθώς και κομμάτια από τα συντίμια του αεροσκέφους. Επίσης εικόνες από κάμερα ασφαλείας που κατέγραψε μέρος των γεγονότων δημοσιεύτηκε online το πρωί της Δευτέρας. Εκεί φαίνεται μια μεγάλη μπάλα φωτιάς να διασχίζει τον ουρανό.
Τα συντρίμια είναι διασκορπισμένα σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου από το σημείο της πτώσης, σύμφωνα με τους ερευνητές. Εκπρόσωποι του υπουργείου Εκτακτων Καταστάσεων της Ρωσίας είπαν σε τηλεοπτική εκπομπή ότι οργανώνονται εξετάσεις DNA με τους συγγενείς των θυμάτων για να αναγνωριστούν τα ανθρώπινα μέλη.
Μία από τις εκδοχές που εξετάζεται, σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ, είναι να εξερράγη ο ένας από τους κινητήρες του An-148 μόλις 10 λεπτά μετά την απογείωση.
Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Sputnik, που επικαλείται εκπρόσωπο του αρχηγείου των επιχειρήσεων η κατάσταση του πρώτου μαύρου κουτιού του αεροπλάνου, που κατέγραφε τις παραμέτρους της πτήσης, είναι σε «ικανοποιητική» κατάσταση, ενώ η αναζήτηση του δεύτερου μαύρου κουτιού, του καταγραφέα των φωνών στο πιλοτήριο, συνεχίζεται.
Οπως μεταδίδει το Associated Press, οι δύο πιλότοι δεν ανέφεραν κάποιο πρόβλημα μέχρι το αεροπλάνο να χαθεί από τα ραντάρ, ωστόσο για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο έχουν εκφραστεί στο παρελθόν ανησυχίες, σχετικά με ελλείψεις στον τομέα της ασφάλειας. Ειδικότερα, έντονη ήταν η κριτική που ασκήθηκε για τα μέτρα ασφαλείας το 2004 όταν Τσετσένοι βομβιστές κατέστρεψαν δύο αεροσκάφη που είχαν απογειωθεί από το αεροδρόμιο σκοτώνοντας συνολικά 90 άτομα. Επίσης, το 2011 σε βομβιστική επίθεση στον χώρο αφίξεων είχαν χάσει τη ζωή τους 37 άνθρωποι.
Η Ελένα Βορόνοβα, εκπρόσωπος της Saratov Airlines, δήλωσε πως δεν υπήρχαν ανησυχίες για την τεχνική κατάσταση του αεροπλάνου, το οποίο είχε κατασκευαστεί το 2010 και είχε περάσει από σέρβις στην εταιρία το 2016.
Σημείωσε ότι ο ένας πιλότος είχε περισσότερες από 5.000 ώρες πτήσης, εκ των οποίων οι 2.800 με αεροπλάνο τύπου Antonov 148 και ο δεύτερος πιλότος «μετρούσε» 812 ώρες πτήσης.

Σχολιασμός

Σχόλια

Ιδιοκτησία
e-Μεταρρύθμιση

Εκδότης
Γιάννης Μεϊμάρογλου

Διεθυντής Σύνταξης
Μιχάλης Κυριακίδης
mkyriak@gmail.com

Επικοινωνία
info@metarithmisi.gr

H «Μεταρρύθμιση» είναι ηλεκτρονικός κόμβος ο οποίος λειτουργεί με αυτήν τη μορφή από τον Μάρτιο του 2012. Από το 2005 κυκλοφορούσε ως έντυπο και στη συνέχεια ως ηλεκτρονικό περιοδικό.

Ξεκίνησε από μια ομάδα ανθρώπων με κοινό χαρακτηριστικό την αγωνία για τη συγκρότηση ενός μεγάλου μεταρρυθμιστικού ρεύματος στην ελληνική κοινωνία. Πρόθεσή μας είναι η ενθάρρυνση των διαδικασιών για μια μεγάλη προοδευτική παράταξη και η ανάδειξη της ανάγκης να εκφρασθεί σε όλα τα επίπεδα – πολιτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό – η οπτική μιας σύγχρονης κοινωνίας, απαλλαγμένης από τις παθογένειές της.

Αναφέρεται στο χώρο της μεταρρυθμιστικής αριστεράς, της σοσιαλδημοκρατίας, του ριζοσπαστικού κέντρου, του κοινωνικού και πολιτικού φιλελευθερισμού και επιδιώκει τον διάλογο ανάμεσα στις δημοκρατικές - προοδευτικές δυνάμεις της χώρας.

Copyright © www.metarithmisi.gr.

To Top