ΑΡΘΡΑ

Αξιολογήσεις

Να μην συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών καλούν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ τους συναδέλφους τους, με την παρακάτω ανακοίνωση: «Με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου μας (αποφάσεις Συνεδρίων και Γεν. Συνελεύσεων) το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να μη συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας. Σημειώνουμε πως είναι προκλητικό να διατείνεται το Υπουργείο Παιδείας πως ενδιαφέρεται για «τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης» αι παράλληλα επιβάλλει τραγικές περικοπές στην εκπαίδευση….

.

 

Να μην συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών καλούν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ τους συναδέλφους τους, με την παρακάτω ανακοίνωση:

.

«Με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου μας (αποφάσεις Συνεδρίων και Γεν. Συνελεύσεων) το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να μη συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας.

.

Σημειώνουμε πως είναι προκλητικό να διατείνεται το Υπουργείο Παιδείας πως ενδιαφέρεται για «τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης» και παράλληλα επιβάλλει τραγικές περικοπές στην εκπαίδευση, διαλύοντας το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνοντας τους εκπαιδευτικούς.

.

Με την πράξη αυτή το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να εξασφαλίσει συναίνεση στη βάρβαρη πολιτική των μνημονίων.»

.

.

Με μία προσεκτική ματιά στο ερωτηματολόγιο του εντύπου του υπουργείου Παιδείας, διαπιστώνουμε ότι δεν πρόκειται για ερωτήσεις αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, αλλά για ερωτήσεις διαβούλευσης του υπουργείου με τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να καταρτιστεί το ερωτηματολόγιο της αξιολόγησής τους.

.

Κατά συνέπεια, η παραπάνω ανακοίνωση της ΟΛΜΕ ερμηνεύεται -καλή τη πίστη- ως ριζική και μόνιμη αντίθεση της ΟΛΜΕ στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ανεξαρτήτως διαδικασίας, ανεξαρτήτως τόπου και χρόνου.

.

Η υποκρισία δεν έχει όρια πια σ’ αυτό το σκοτεινό, συνδικαλιστικό κατεστημένο. Η συνταγή του είναι απλή: «Όσο εσείς θα κάνετε περικοπές σε μισθούς, διευθυντικές θέσεις, επιδόματα, αποσπάσεις που μυρίζουν αεργία και ραχάτι, όσο εσείς θα μας ζητάτε να δουλέψουμε περισσότερο από 22 διδακτικές ώρες την εβδομάδα και θα προσπαθείτε να εκσυγχρονίσετε το “άβατο” του τσιφλικιού μας, τόσο εμείς θα κραυγάζουμε εν χορώ για την αναλγησία σας και τη βάρβαρη μνημονιακή σας πολιτική, μεταθέτοντας την προσοχή των πολιτών σε άλλα υπαρκτά ή ανύπαρκτα θέματα.»

.

Μερικά απλά ρητορικά ερωτήματα που εμείς οι πολίτες έχουμε ήδη απαντήσει χωρίς φόβο και πάθος:

.

1. Πριν από τα μνημόνια η ΟΛΜΕ δεχόταν την αξιολόγηση;

.

2. Οι φορολογούμενοι πολίτες, που πληρώνουμε τους μισθούς των εκπαιδευτικών, θέλουμε να αξιολογούνται με νόμιμες, αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες;

.

3. Είναι ή όχι η νομοθετική εξουσία ο μοναδικός φορέας που τελικά θα αποφασίσει για την θέσπιση ή όχι της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;

.

4. Είναι ή δεν είναι παράνομο να αρνηθεί ο εκπαιδευτικός να πειθαρχήσει σε αποφάσεις της εκτελεστικής εξουσίας, που θα εφαρμόσει το νόμο για την αξιολόγησή του;

.

4. Χρειάζεται ή όχι να αναλάβει το ρόλο της η δικαστική εξουσία για να προστατεύσει/επιβάλλει τη νομιμότητα, αν ο εκπαιδευτικός παρανομεί, αρνούμενος να πειθαρχήσει στο νόμο για την αξιολόγησή του;

.

 

.

Δια ταύτα:

.

Κύριε Υπουργέ της Παιδείας: Μόλις παρέλθει ο χρόνος της διαβούλευσης για τον τρόπο αξιολόγησης, όπως δημοκρατικά εξαγγείλατε και καλέσατε τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν, προχωρήστε στην κατάρτιση του νομοσχεδίου για την αξιολόγησή τους  και ζητήστε και πάλι διαβούλευση μαζί τους με χρονική αρχή και τέλος. Είτε συμμετάσχουν, είτε όχι, στη νέα διαβούλευση, μετά την παρέλευση του καθορισμένου χρόνου, προχωρήστε στην κατάθεση και ψήφιση του νομοσχεδίου από τη Βουλή.                                                                                                                           Κύριοι βουλευτές: Ανεξάρτητα αν διαβουλεύσεις και νομοσχέδιο εξαγγέλλονται και συντάσσεται/κατατίθεται από τον υπουργό, είστε υποχρεωμένοι να συμμετάσχετε κι εσείς στη συζήτηση του νομοσχεδίου, αλλιώς δεν καταλαβαίνουμε σε τι ακριβώς σας χρειαζόμαστε, αφού σας έχουμε αναθέσει να νομοθετείτε και όχι απλώς να ψηφίζετε. Μόλις έρθει το νομοσχέδιο για ψήφιση, ψηφίστε κατά συνείδηση. Μόνο έτσι θα δούμε κι εμείς οι πολίτες ποιοι πραγματικά θέλουν να αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί και ποιοι δεν θέλουν.

.

Κύριε Πρωθυπουργέ: Είναι απλό: Ως επικεφαλής της εκτελεστικής εξουσίας, έχετε υποχρέωση να εφαρμόσετε άμεσα και στο σύνολό του, το νόμο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που μετά την ψήφισή του από τη Βουλή θα είναι πια νόμος του κράτους. Ως πολίτες κι εσείς κι εγώ, θα είμαστε υποχρεωμένοι να πειθαρχήσουμε στο νόμο και να καταγγείλουμε όποιον αρνείται να τον εφαρμόσει… ή να μην πειθαρχήσουμε, αλλά να υποστούμε τις συνέπειες που επιφυλάσσει στους παραβάτες των νόμων κάθε ευνομούμενο κράτος δικαίου.

.

Και τέλος:

.

Κυρ-Εισαγγελέα: Είστε ο τελευταίος μα εξ ίσου σημαντικός και απαραίτητος κρίκος για να λειτουργήσει το δημοκρατικό μας πολίτευμα. Αναλάβετε άμεσα το ρόλο σας. Περιφρουρήστε τη νομιμότητα, αν και εφ’ όσον παραβιασθεί. Επιβάλετε τις προβλεπόμενες ποινές στους παραβάτες και φροντίστε για την εκτέλεση αυτών των ποινών, γιατί αλλιώς, εν απουσία σας, αφήνετε όλη την κοινωνία ανοχύρωτη στους παρανόμους ή με άλλα λόγια στον υπόκοσμο και στη βία. Και τότε, αν κάποιος σωτήρας μας θελήσει να σας αντικαταστήσει για «να πάρει το νόμο στα χέρια του», δεν είναι πολύ πιθανό να είναι κάποιος ασυμβίβαστος δημοκράτης αγωνιστής. Εκ πείρας σας λέω ότι το πιθανότερο είναι να είναι (και να λέγεται) Μπαρμπαρούσης.

.

Αγαπητοί ανωτέρω μνημονευόμενοι θεσμοί. Θα ήμουν ένας υπερφίαλος και επηρμένος νάρκισσος, αν θεωρούσα ότι θα μπορούσε ποτέ  ένας ασήμαντος και ταπεινός όπως η αφεντιά μου σερβιτόρος, να σας κάνει μαθήματα αγωγής του πολίτη, όπως αυτά που έλαβα εγώ από άλλους εκπαιδευτικούς στην (αν θυμάμαι καλά) 3η Γυμνασίου και καλώς ή κακώς, τα έχω εμπεδώσει. Εκτός αν με τις πράξεις ή τις παραλείψεις σας, μου δώσετε το δικαίωμα, που άλλωστε μου δίνει και το Σύνταγμά μας.

.

Υστερόγραφο:

.

Κύριε Τσίπρα: Η αριστερά έχει μέχρι σήμερα επιβεβαιώσει την ταυτότητά της στην Εθνική Αντίσταση ενάντια στο φασισμό και το ναζισμό, στους αγώνες του 114 για την υπεράσπιση της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, στον αντιδικτατορικό αγώνα για την ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα και σε άλλες κορυφαίες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας μας. Αν νομίζετε ότι η δική σας δύσμορφη αριστερά χρειάζεται να επιβεβαιώσει την ταμπέλα της (αφού ταυτότητα δεν έχει) σε κοινό «αγώνα» με κάποιους τραμπούκους, που δυστυχώς εν απουσία αξιολόγησης παραμένουν εκπαιδευτικοί, τότε προετοιμαστείτε και πάλι από κοινού να προπηλακίσετε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και στο πρόσωπό του, το δημοκρατικό μας πολίτευμα.

.

Η αντιφασιστική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου πλησιάζει.

Σχολιασμός

Σχόλια

Ιδιοκτησία
e-Μεταρρύθμιση

Εκδότης
Γιάννης Μεϊμάρογλου

Διεθυντής Σύνταξης
Μιχάλης Κυριακίδης
mkyriak@gmail.com

Επικοινωνία
info@metarithmisi.gr

H «Μεταρρύθμιση» είναι ηλεκτρονικός κόμβος ο οποίος λειτουργεί με αυτήν τη μορφή από τον Μάρτιο του 2012. Από το 2005 κυκλοφορούσε ως έντυπο και στη συνέχεια ως ηλεκτρονικό περιοδικό.

Ξεκίνησε από μια ομάδα ανθρώπων με κοινό χαρακτηριστικό την αγωνία για τη συγκρότηση ενός μεγάλου μεταρρυθμιστικού ρεύματος στην ελληνική κοινωνία. Πρόθεσή μας είναι η ενθάρρυνση των διαδικασιών για μια μεγάλη προοδευτική παράταξη και η ανάδειξη της ανάγκης να εκφρασθεί σε όλα τα επίπεδα – πολιτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό – η οπτική μιας σύγχρονης κοινωνίας, απαλλαγμένης από τις παθογένειές της.

Αναφέρεται στο χώρο της μεταρρυθμιστικής αριστεράς, της σοσιαλδημοκρατίας, του ριζοσπαστικού κέντρου, του κοινωνικού και πολιτικού φιλελευθερισμού και επιδιώκει τον διάλογο ανάμεσα στις δημοκρατικές - προοδευτικές δυνάμεις της χώρας.

Copyright © www.metarithmisi.gr.

To Top