ΑΡΘΡΑ

Μεθεόρτια

Για την σχέση του Πρωθυπουργού με την Θεσσαλονίκη   και τα όσα συμβαίνουν στην πόλη αυτή, μίλησα και θα εξακολουθήσω να μιλάω, επιμένοντας  ότι  δεν υπάρχει καμία επαφή,  με το τι γίνεται στην πόλη, με αποτέλεσμα,  η ενημέρωση και οι πληροφορίες, που φτάνουν στον Πρωθυπουργό και μετατρέπονται, δυστυχώς και σε πολιτικές δηλώσεις, είναι μονομερείς, πολλές φορές επιβλαβείς και δυστυχώς  και ανιστόρητες.,

ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Όσα και να πούμε για το πριν, δεν φτάνουν οι σελίδες. Τόσο  για την απάτη  που ονομάστηκε ιδιωτικός  τομέας και ήταν μία σύμπραξη συνεργατών, συνοδοιπόρων και συμπαθούντων τους κατακτητές,  που επί εξήντα και πλέον χρόνια, με αγαστή  σύμπραξη  ΕΡΕ , ΝΔ, και ΠΑΣΟΚ, έφτασαν στις μέρες μας,  όπου φυσικά, οι κατσαπλιάδες έκαναν  ρεσάλτο, ότι φάμε ότι πιούμε, χωρίς  να δίνουν σημασία σε τίποτε.

Και βάλαν  και τον Παππά,  με εντολή, να τους βγάλει όλους ενόχους, για εγκλήματα, ίσως και εσχάτης προδοσία, μπας και δικαιωθούν στο τέλος.

Αποτέλεσμα: οι  άχρηστοι τα κάνανε μαντάρα  και ήρθε και η αλλαγή.

Κανείς δεν ειδοποίησε  τον  Πρωθυπουργό, ότι ο ΟΑΣΘ  απέθανε, τελείως. Το ρεσάλτο και η πλήρης απαξίωση του, αμέσως μετά,  ήταν   και η τελευταία πράξη του δράματος.

Η πόλη, επί ενάμιση  και πλέον χρόνο, ταλαιπωρείται  χωρίς ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ  και ο αρμόδιοι,   μας εμπαίζουν, ο ένας μετά τον άλλον.

Ο τρόπος με τον οποίο  προσπάθησε να μπαλαμουτιάσει το κενό, η κυβερνώσα παράταξη, δείχνει από την μια  την αδυναμία του Πρωθυπουργού να ελέγξει το οτιδήποτε σε αυτή τη πόλη, και από την άλλη την στενά, μα πάρα πολύ στενά, σε βαθμό κορσέ, κομματική επιλογή των όποιων προτάσεων και λύσεων…

Και οι διάφοροι παρατρεχάμενοι, νομίσανε πως με τα λεωφορεία που έστειλε ο Παπάς, για δήθεν επισκευές στην ΕΛΒΟ, που γύρισαν και αυτά τρεκλίζοντας, και τρίζοντας επικίνδυνα, γίναν  τριακόσια τα οχήματα, ενώ χρειαζόμαστε πεντακόσια και άρα ήρθε η ώρα να πανηγυρίσουμε.

Ζήτημα δεύτερον, πολλά χρόνια  πριν,   οι συγκοινωνίες που εξυπηρετούν ένα πολεοδομικό συγκρότημα λέγονται αστικές και λειτουργούν  με έναν  πολύ συγκεκριμένο τρόπο. Ενώ αυτές που εξυπηρετούν περιοχές έξω και μακριά, από το πολεοδομικό συγκρότημα και τους δορυφόρους του  θεωρούνται   υπεραστικές.

Το ότι οι προηγούμενοι τσαρλατάνοι, που διοικούσαν  τον ΟΑΣΘ ως δηθεν μέτοχοι, δεν σκέφτηκαν ποτέ, ότι πρέπει να προμηθευτούν οχήματα κατάλληλα για  εξυπηρέτηση και μεγάλων αποστάσεων, από τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης,  δεν σημαίνει ότι  θα γυρίσουμε πίσω στη δεκαετία του΄80 και θα βάλουμε τα πούλμαν του ΚΤΕΛ και θα βαυκαλιζόμαστε περί των πετυχημένων, αστικών συγκοινωνιών.

Το δε χειρότερο, που εκστόμισε ο αρμόδιος Υπουργός, ότι τα ΚΤΕΛ θα εκπροσωπούν τον  ιδιωτικό τομέα και ο ΟΑΣΘ το δημόσιο, στην επικείμενη σύμπραξη, μάλλον θα πρέπει να ελεγχθεί ως εκ παραδρομής σφάλμα ανίδεου…

Οι αστικές συγκοινωνίες σε αυτή την πόλη είναι απόλυτη ανάγκη πλέον να ανασχεδιαστούν.

Είναι αδήριτη ανάγκη, τώρα που δεν υπάρχει και το άγχος  του μονοπωλίου,  του καραμανλικού και πασοκικού παρελθόντος,  να δούμε συνδυαστικά  το τι σημαίνει μεταφορές στην πόλη.

ΜΕΤΡΟ

Το ΜΕΤΡΟ,  μια ακόμη αμετροέπεια αυτής  της πόλης,  της απόλυτης  ανοησίας.

Ο Κούβελας έκανε μια τρύπα,  στοχεύοντας αποκλειστικά και μόνον στο Δήμο  Θεσσαλονίκης, γιατί αυτή ήταν η αντίληψη περί τα αυτοδιοικητικά και τις αστικές συγκοινωνίες. Ήξερε πολύ καλά, ότι είναι μια τρύπα στο νερό  και μόνον και παγίδευσε με τρόπο ειδεχθή, μια πόλη ολόκληρη, να κυνηγάει φαντάσματα…

Οι ανίδεοι του  ΠΑΣΟΚ που διαδέχθηκαν  την εξουσία και αυτό κινήθηκε στη ίδια βλακώδη εμμονή,  γιατί  περί αυτού πρόκειται, ΜΕΤΡΟ η Αθήνα, ΜΕΤΡΟ κι εμείς. Τι είμαστε εμείς, οι παρακατιανοί;

Και  παγιδεύτηκε η πόλη και δεν μπόρεσε να καταλάβει αυτό που όλοι  οι σοβαροί μελετητές και εξειδικευμένοι επιστήμονες, ουρλιάζανε ότι η πόλη δεν,  έχει  ανάγκη από ΜΕΤΡΟ,  χρειάζεται  ένα τραμ. Και δεν ήταν σύνθημα διχογνωμίας και εθνικού διχασμού, όπως το παρουσίασε  ο βασιλικός ψευδομπεμπές Λαλιώτης, εάν θυμάστε κάποιοι παλαιότεροι.

Ήταν  μια πραγματικότητα που έπρεπε  να μελετηθεί, αλλά δούλεψαν πολύ καλύτερα, τα γκεσέμια των κατασκευαστών  και  πέσαμε σε μια τρύπα που πάτο δεν έχει.

Ο προϋπολογισμός  πήγε και ήρθε τριακόσιες φορές.  Κι το έργο παραμένει εδώ.

Γνωρίζουν οι πάντες , μηδενός  εξαιρουμένου ότι αυτή η γραμμή,  απ την  Νέα Ελβετία μέχρι τον Σταθμό, που φτιάχνεται, είναι έργο στην κυριολεξία δια το θεαθήναι. Ούτε καν μέχρι τον σταθμό των ΚΤΕΛ δεν φτάνει.

Εμφανίζονται δε από προχτές, ο μεν ένας  να εκδηλώνει το ταμάχι του απέναντι στον τέως Δήμαρχος, ο δε άλλος  απέναντι  στους επιστήμονες,  προσπαθώντας και οι δύο,  να δηλώσουν  εαυτούς, δήθεν δικαιωμένους…

Το ΜΕΤΡΟ όπως φαντάζεστε, θα καθυστερήσει κι άλλο  και όταν λέμε κι άλλο εννοούμε πολύ κι άλλο, θα κοστίσει  πολλαπλάσια λεφτά,  ίσως τα χρωστάνε στους κατασκευαστές και φυσικά  οι, καλά να πάθουν, συμπολίτες, θα περιμένουν τη επιφοίτηση του Άγιου πνεύματος, μπας και δούμε συγκοινωνίες σε αυτή την πόλη

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

Σχολιασμός

Σχόλια

Ιδιοκτησία
e-Μεταρρύθμιση

Εκδότης
Γιάννης Μεϊμάρογλου

Διεθυντής Σύνταξης
Μιχάλης Κυριακίδης
mkyriak@gmail.com

Επικοινωνία
info@metarithmisi.gr

H «Μεταρρύθμιση» είναι ηλεκτρονικός κόμβος ο οποίος λειτουργεί με αυτήν τη μορφή από τον Μάρτιο του 2012. Από το 2005 κυκλοφορούσε ως έντυπο και στη συνέχεια ως ηλεκτρονικό περιοδικό.

Ξεκίνησε από μια ομάδα ανθρώπων με κοινό χαρακτηριστικό την αγωνία για τη συγκρότηση ενός μεγάλου μεταρρυθμιστικού ρεύματος στην ελληνική κοινωνία. Πρόθεσή μας είναι η ενθάρρυνση των διαδικασιών για μια μεγάλη προοδευτική παράταξη και η ανάδειξη της ανάγκης να εκφρασθεί σε όλα τα επίπεδα – πολιτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό – η οπτική μιας σύγχρονης κοινωνίας, απαλλαγμένης από τις παθογένειές της.

Αναφέρεται στο χώρο της μεταρρυθμιστικής αριστεράς, της σοσιαλδημοκρατίας, του ριζοσπαστικού κέντρου, του κοινωνικού και πολιτικού φιλελευθερισμού και επιδιώκει τον διάλογο ανάμεσα στις δημοκρατικές - προοδευτικές δυνάμεις της χώρας.

Copyright © www.metarithmisi.gr.

To Top