ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ

Στης κατάληψης τα θρανία

Έχει ένα δίκιο η ΟΛΜΕ όταν λέει ότι «τα σχολεία χρειάζονται εκπαιδευτικούς κι όχι εισαγγελείς, αστυνομικούς και αυτόκλητους “αγανακτισμένους πολίτες”», αλλά πού να βρουν τα παιδιά τους εκπαιδευτικούς, αφού μόλις άρχισε το σχολικό έτος, εκείνοι απεργούσαν; Και άντε τους βρίσκουν τους εκπαιδευτικούς. Τι θα μάθουν από αυτούς; Την τέχνη της παρανομίας, διά των καταλήψεων;

Έχει ένα δίκιο η ΟΛΜΕ όταν λέει ότι «τα σχολεία χρειάζονται εκπαιδευτικούς κι όχι εισαγγελείς, αστυνομικούς και αυτόκλητους “αγανακτισμένους πολίτες”», αλλά πού να βρουν τα παιδιά τους εκπαιδευτικούς, αφού μόλις άρχισε το σχολικό έτος, εκείνοι απεργούσαν; Και άντε τους βρίσκουν τους εκπαιδευτικούς. Τι θα μάθουν από αυτούς; Την τέχνη της παρανομίας, διά των καταλήψεων;

Να σημειώσουμε για όσους συνδικαλιστές δεν το γνωρίζουν, ότι το άρθρο 334 παρ. 3 του ποινικού κώδικα προβλέπει: «Οποιος εισέρχεται παράνομα σε κατάστημα ή χώρο δημόσιας, δημοτικής ή κοινοτικής υπηρεσίας ή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή επιχείρησης κοινής ωφέλειας ή παραμένει στους χώρους αυτούς παρά τη θέληση της υπηρεσίας που τους χρησιμοποιεί, της οποίας τη θέλησή του δηλώνει ο νόμιμος εκπρόσωπος ή ο υπάλληλός της και προκαλεί έτσι διακοπή ή διατάραξη της ομαλής διεξαγωγής της υπηρεσίας, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών».

Το βασικό πρόβλημα της Παιδείας είναι οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των λειτουργών της. Αυτοί που δεν ντρέπονται να διδάσκουν το ψεύδος σε νέα παιδιά και στην ελληνική κοινωνία γράφοντας σε ανακοινώσεις ότι οι καταλήψεις νομιμοποιούνται επειδή «αρκετοί μαθητές του λυκείου ψηφίζουν και έχουν όλα τα δικαιώματα του Ελληνα πολίτη» Α, ναι; Τι ποσοστό των μαθητών λυκείου έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του και ψηφίζει; Και με τους μαθητές 12-15 χρόνων του γυμνασίου, που μαθαίνουν από τα τρυφερά τους χρόνια την παρανομία, τι θα γίνει; «Οι πραγματικοί δάσκαλοι που είναι φωτεινό ορόσημο», όπως γράφει η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ, μπορούν μήπως να εξηγήσουν γιατί είναι αντιπαιδαγωγική η απόφαση κάποιων διευθυντών να μετακινήσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς «από σχολεία που βρίσκονται σε κατάληψη σε άλλα γειτονικά, σε απογευματινή βάρδια»; Ας προσέξουμε τον βαθύτατο παραλογισμό που διδάσκεται η νέα γενιά: είναι αντιπαιδαγωγικό να γίνονται μαθήματα, ενώ είναι παιδαγωγικό να μη γίνονται!

Εχουν ξεφύγει οι συνδικαλιστικές οργανώσεις. Στη Σάμη της Κεφαλονιάς δικάζονται έξι εργαζόμενοι του δήμου για κάποια παραπτώματα. Η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς-Ιθάκης δεν συμπαρίσταται απλώς στους κατηγορουμένους. Προκήρυξε και «τρίωρη διευκολυντική (!) στάση εργασίας προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να μπορέσουν να παρευρεθούν στα δικαστήρια». Αυτούς τους δασκάλους έχουμε, αυτούς τους πολίτες έχουμε και θα έχουμε…

Σχολιασμός

Σχόλια

Ιδιοκτησία
e-Μεταρρύθμιση

Εκδότης
Γιάννης Μεϊμάρογλου

Διεθυντής Σύνταξης
Μιχάλης Κυριακίδης
mkyriak@gmail.com

Επικοινωνία
info@metarithmisi.gr

H «Μεταρρύθμιση» είναι ηλεκτρονικός κόμβος ο οποίος λειτουργεί με αυτήν τη μορφή από τον Μάρτιο του 2012. Από το 2005 κυκλοφορούσε ως έντυπο και στη συνέχεια ως ηλεκτρονικό περιοδικό.

Ξεκίνησε από μια ομάδα ανθρώπων με κοινό χαρακτηριστικό την αγωνία για τη συγκρότηση ενός μεγάλου μεταρρυθμιστικού ρεύματος στην ελληνική κοινωνία. Πρόθεσή μας είναι η ενθάρρυνση των διαδικασιών για μια μεγάλη προοδευτική παράταξη και η ανάδειξη της ανάγκης να εκφρασθεί σε όλα τα επίπεδα – πολιτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό – η οπτική μιας σύγχρονης κοινωνίας, απαλλαγμένης από τις παθογένειές της.

Αναφέρεται στο χώρο της μεταρρυθμιστικής αριστεράς, της σοσιαλδημοκρατίας, του ριζοσπαστικού κέντρου, του κοινωνικού και πολιτικού φιλελευθερισμού και επιδιώκει τον διάλογο ανάμεσα στις δημοκρατικές - προοδευτικές δυνάμεις της χώρας.

Copyright © www.metarithmisi.gr.

To Top