ΑΡΘΡΑ

Το κεφάλι του κασίδη είναι μάλλον για σπάσιμο

Και μετά από όλες τις αναβολές, από 1η Νοεμβρίου, εφαρμόστηκε το νέο πρόγραμμα δρομολόγιων, για τις αστικές συγκοινωνίες  της Θεσσαλονίκης.

Δύο ουσιαστικές διευκρινήσεις… Κάποιοι, θέλησαν να με αποτρέψουν,  από το να γράψω την άποψή μου, ως πελάτη-επιβάτη, κακοπαθημένου πολίτη.

Διαφωνώ ριζικά, με τη λογική που λέει, ότι πρώτα να λειτουργήσει κανα μήνα το σύστημα, να το δούμε και μετά να πούμε.

Κάποιοι θέλουν  να μας περνά για ηλίθιους.

Από τη στιγμή που ένα μοντέλο, το βάζεις σε εφαρμογή,  σημαίνει ότι είναι 245% έτοιμο, για να λειτουργήσει και να εξυπηρετήσει τους επιβάτες-πολίτες. Εάν είναι  να κάνεις πρόβα, ως αλμπάνης, στου κασίδη το κεφάλι, σήκω φύγε από τώρα,  δεν κάνεις γι αυτή τη δουλειά. Αυτή είναι μια βασική αρχή, θα έλεγα, της λογικής

Ξέρουμε οι πάντες, ότι τα λεωφορεία δεν είναι τόσα όσα πρέπει είναι  και όσα χρειάζεται  η πόλη, για να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό. Με αλχημείες και ανακατώματα, δεν λύνεται το πρόβλημα, δυστυχισμένοι ανεγκέφαλοι.

Μόνο στον εν Κανά γάμο, αυξήθηκαν τα καρβέλια, αφού τα ευλόγησε ο Ιησούς. Σε κανέναν  άλλο γάμο, δεν είδα να συμβαίνει κάτι τέτοιο και έχω πάει σε πολλούς, και θα ήθελα να με επιτρέψετε, να αμφιβάλλω  σφόδρα,  για το κατά πόσο ο μπαρμπαστέλιος, είναι και θαυματοποιός. Ούτε για σαγματοποιό, δεν τον κόβω.

Το άκρον άωτον  της ανικανότητας, που βγήκε και επαίρονταν ζωντανά στις τηλεοράσεις,  πως είναι ο καλύτερος διαχειριστής,  θου Κύριε φυλακήν  τω στόματί  μου.

Κατάφεραν οι άθλιοι, να πολλαπλασιάσουν τη ταλαιπωρία του ήδη δεινοπαθούντος κοινού.

Κατάφεραν να αποκόψουν, μια ολόκληρη περιοχή της πόλης, πολυάνθρωπη  και αρκετά φτηνή, για την φοιτητική κατοικία, από την όποια μεταφορική επικοινωνία θα μπορούσε να έχει, με το Πανεπιστήμιο.

Πλέον από το Ντεπώ και μετά, στο πανεπιστήμιο μπορεί να πάει μόνον, από την κάτω γραμμή, το 39, που είναι  και μονό, δηλ. αδύνατον  να εξυπηρέτησει το δέκατο της ζήτησης  και περνάει κάθε τρεις ώρες.

Οι βλάκες βέβαια, πιστεύουν, ότι  γελώντας  και ευλογώντας τα γένια τους, λύνεται και το πρόβλημα .

Αλίμονο στην πόλη,  που απόκτησε  αυτού του τύπου την αθλιότητα, ως κεχαγιάδες  επί της κεφαλής της.

Έκοψαν τα 5αρια και τα 6αρια,  γιατί στην  Καλαμαριά, είπαμε είναι πλούσιοι και δεν παν με λεωφορείο  και  συνωστίζονται πλέον στις στάσεις στη Βας. Όλγας, περιμένοντας   αιδημόνως  να φτάσουν στις δουλειές τους,χιλιαδες συμπολίτες μαςκαθε πρωί και μάλλον, σχεδόν σε όλη  τη διάρκεια της ημέρας….

Κυρ Στέλιο και λοιποί μαθητευόμενοι μάγοι,  αρκετά παίξατε τον κουρέα στο κεφάλι του κασίδη . Ή σηκωθείτε και φύγετε, χθες  και  να βρεθεί άλλος συριζαιος, κατάτι  ικανότερος, να κάνει κάτι τις ή πουλήστε κατευθείαν στους ιδιώτες την επιχείρηση, αφού με όλες τις άθλιες κινήσεις σας, αποδείξατε ότι αντιλαμβάνεστε  ακόμη και εσείς οι στόκοι, την ανικανότητα σας και ψάχνετε να βρείτε τον αγοραστή, που δεν θα σας ντροπιάσει.

Σχολιασμός

Σχόλια

Ιδιοκτησία
e-Μεταρρύθμιση

Εκδότης
Γιάννης Μεϊμάρογλου

Διεθυντής Σύνταξης
Μιχάλης Κυριακίδης
mkyriak@gmail.com

Επικοινωνία
info@metarithmisi.gr

H «Μεταρρύθμιση» είναι ηλεκτρονικός κόμβος ο οποίος λειτουργεί με αυτήν τη μορφή από τον Μάρτιο του 2012. Από το 2005 κυκλοφορούσε ως έντυπο και στη συνέχεια ως ηλεκτρονικό περιοδικό.

Ξεκίνησε από μια ομάδα ανθρώπων με κοινό χαρακτηριστικό την αγωνία για τη συγκρότηση ενός μεγάλου μεταρρυθμιστικού ρεύματος στην ελληνική κοινωνία. Πρόθεσή μας είναι η ενθάρρυνση των διαδικασιών για μια μεγάλη προοδευτική παράταξη και η ανάδειξη της ανάγκης να εκφρασθεί σε όλα τα επίπεδα – πολιτικό, κοινωνικό, πολιτιστικό – η οπτική μιας σύγχρονης κοινωνίας, απαλλαγμένης από τις παθογένειές της.

Αναφέρεται στο χώρο της μεταρρυθμιστικής αριστεράς, της σοσιαλδημοκρατίας, του ριζοσπαστικού κέντρου, του κοινωνικού και πολιτικού φιλελευθερισμού και επιδιώκει τον διάλογο ανάμεσα στις δημοκρατικές - προοδευτικές δυνάμεις της χώρας.

Copyright © www.metarithmisi.gr.

To Top